Dit zijn de meest gestelde vragen aan ons. Staat je vraag er niet tussen, zend ons dan een mailtje.

Services

WebContentService heeft drie abonnementen en tien diensten. Tot onze diensten behoren: Webteksten (SEO), redigeren en corrigeren, persberichten, nieuwsbrieven, productbeschrijvingen, bloggen, research- of onderzoek, wordpress-ondersteuning, website-onderhoud en webhosting. De meeste van onze services vind je in het service-overzicht. Sommige services vallen onder een abonnement.
Als jouw opdracht klaar is, laten we dit altijd per mail weten. Als het om losse teksten gaat, voegen we de teksten als bijlage toe (Word- of PDF-document). Het is mogelijk dat we content, na jouw toestemming, gelijk publiceren. Dit is bijvoorbeeld in het geval van blogs, websites of in webwinkels.
Voor sommige artikelen is extra research nodig. We verzamelen dan extra informatie via een onderzoek, online research of in literatuur. Soms is het nodig om een interview te houden. Dit alles doen we natuurlijk met instemming van jou. Voor deze extra service betaal je 20 euro (excl. 21% BTW) per opdracht.
Wij maken gebruik van gediplomeerde copywriters en journalisten. Van onze tekstschrijvers mag je verwachten dat ze professionele teksten aanleveren. Je betaalt dus voor kwaliteit.
Nee, wij vertalen geen teksten. WebContentService levert alleen content in de Nederlandse taal.
Nee, we printen of drukken geen materiaal af. We raden je aan gebruik te maken van een professionele drukkerij.

Abonnementen

WebContentService heeft drie abonnementen en tien diensten. Tot onze abonnementen behoren: Websitehosting met website-onderhoud en ContentService, Website laten bijwerken en Webshop ContentService. Onze abonnementen zijn te bekijken op de website.
Een abonnement is voordeliger dan losse services. Als je vaak gebruik wilt maken van onze diensten, is het dus aan te raden om een abonnement aan te vragen.
Een abonnement is geldig voor de duur van 1 jaar. Een maand voor het aflopen van je abonnement ontvang je van ons een mail. Via de mail kun je het abonnement verlengen. Wanneer je het abonnement niet wilt verlengen, kun je dat aangeven in de mail. Na 12 maanden loopt het abonnement vanzelf af. Tussentijds opzeggen is helaas niet mogelijk.

Bestellingen

Het is mogelijk dat het e-mailadres dat je hebt ingevuld niet klopt. Check dit bij ons door ons een bericht te sturen. Wij hebben de mogelijkheid het e-mailadres te corrigeren.
Wij gaan aan de slag met jouw opdracht, zodra we jouw betaling binnen hebben (op werkdagen binnen 24 uur). WebContentService werkt uitsluitend met vooruitbetalingen per bank. Zodra jij de factuur hebt goedgekeurd, vragen we je om de betaling per bank over te maken naar onze rekening. De betalingstermijn is 14 dagen. Het is mogelijk dat we jouw bedrag later ontvangen (vanwege de bank). Hier hebben we helaas geen invloed op.
Dit verschilt per opdracht. Het gaat om maatwerk. In ieder geval werken we standaard met twee conceptversies. Daarna volgt in de meeste gevallen een definitieve versie.
Ja, zeker weten! Je hebt er immers voor betaald.

Betaling

Op de factuur staan alle gegevens die je nodig hebt voor de betaling. De betaling verloopt via de beveiligde omgeving van je bank. Door in te loggen op je bankrekening kun je de betaling verzenden. Vermeld altijd het factuurnummer.
Met jouw betaling hebben we de bevestiging dat we aan de slag kunnen. Je stemt in met dat wat er is afgesproken. Daarnaast geeft het jou ook zekerheid. In onze voorwaarden is namelijk bepaald dat we verplicht zijn binnen 30 dagen te leveren (tenzij anders overeengekomen).

Particulieren

Nee, dat is helaas niet mogelijk. Wij werken alleen voor ZZP'ers/Freelancers, eenmanszaken en MKB.

Dashboard

Als je klant bij ons bent, krijg je een persoonlijk account. Wanneer je inlogt, kun je de status van jouw opdracht volgen. Je ziet precies wat we doen, hoeveel tijd we aan jouw opdracht besteden en welke opdrachten af zijn. Je kunt er ook de factuur inzien. Op het dashboard wordt aangegeven welke facturen openstaan en/of betaald zijn.
Hier volg je de status van jouw opdracht. We beschrijven alle stappen die wij zetten tijdens het proces. Van begin tot het definitieve eindproduct.
Door in te loggen op het dashboard kun je de facturen bekijken. Je kunt de factuur openen, downloaden en printen.
Dit kan door middel van het contactformulier. Het is ook mogelijk via WhatsApp en het telefoonnummer op onze website.

WeTransfer

Met WeTransfer kun je gratis meerdere bestanden (tot 2GB) verzenden. Door ons mailadres bij ‘ontvanger’ in te voeren, ontvangen we makkelijk en snel jouw aanvullende content. Ons mailadres staat in het mailtje dat je van ons hebt ontvangen. Dit mailtje krijg je alleen als we nog bestanden van jou missen.
WeTransfer is gebruiksvriendelijk en gratis. Dit is voor jou en ons wel zo gemakkelijk!
Door naar WeTransfer.com te gaan.
WeTransfer verzendt alleen bestanden als de grootte van 2GB niet overschreden wordt. Wil je meer dan 2GB naar ons versturen? Dan kun je het ‘t beste verdelen over meerdere verzendingen. Daarnaast is het mogelijk dat het mailadres onjuist geschreven is. Check dit voor de zekerheid.
Het is beter om dat niet te doen. Wij controleren alle afbeeldingen op copyright. Afbeeldingen waar rechten op staan, worden niet geplaatst zonder toestemming van de eigenaar.

Algemeen

Stuur ons gerust een bericht via het contactformulier. Geef duidelijk aan wat je nieuwe contactgegevens zijn.
- Stuur ons je klacht via het contactformulier. - Geef duidelijk aan wat het onderwerp is en wat je dwars zit. - We nemen op werkdagen binnen 24 uur contact met je op en proberen er samen met jou uit te komen.
Vertel het verder